Гарантія / Обмін / Повернення
На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набув чинності 13 січня 2006 року.
Безкоштовне гарантійне обслуговування
Усі ПК, представлені у нашому магазині, мають термін гарантійного обслуговування від 24 місяців (термін гарантії визначається сервісною політикою кожного виробника окремо). Товари можуть комплектуватись офіційним гарантійним талоном або використовувати гарантійний бланк магазину «V-COMP» (у разі, коли гарантія здійснюється за серійними номерами та не передбачається фірмовий гарантійний талон). У разі настання гарантійного випадку, клієнту необхідно зв'язатися з нашим менеджером, який допоможе вирішити поломку, що з'явилася. Гарантія не поширюється на роботу програм та операційної системи. Якщо поломка апаратна та пов'язана з комплектуючими ПК, необхідно надіслати Ваш ПК у наш сервісний центр у Дніпро (докладніше Вам розповість менеджер). Фахівці сервісного центру діагностують ПК та визначають у якому з комплектуючих поломку, після чого несправну запчастину висилають офіційному представнику. Дистриб'ютор лагодить або змінює несправні комплектуючі, далі ми робимо фінальний тест і повертаємо Вам ПК. Транспортні послуги сплачує наша компанія! Якщо проблема не в апаратній частині ПК, пересилання оплачує клієнт. Тимчасовий термін перебування ПК на гарантійному обслуговуванні узгоджується з клієнтом на підставі Закону "Про захист прав споживачів" та починає фіксуватися з моменту виявлення поломки.
Обмін та повернення товару належної якості.
Відповідно до статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов:
- Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю);
- Товарний вигляд збережено, тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді;
- Товар не використовувався.
Разом із товаром, клієнт надсилає копію паспорта та письмове звернення про повернення коштів. Від загальної суми купівлі віднімаються транспортні витрати і відповідно до законодавства повертаються кошти на банківський рахунок клієнта.